LANY「Purple Teeth」

Closer than before

前よりも僕たちの距離は縮まってる
I know you feel the same way, too

君も同じように感じてるって知っている
Watercolor nights

水彩画の夜
You painted these I'm impressed by you
君が描いた絵に僕は感動していた
Question love and God

愛とか神様のこと
And where you find what you're looking for

そして君が探しているものはどこで見つかるのか尋ねた
We laugh so we don't cry

泣かないように、って僕たちは笑い合っていた
Purple teeth lying on the floor
紫色の歯が床に転がっている


Just like that

ちょうどそう
You've come back again

君がまた戻ってきたように
My cracked lips
On a familiar skin
なじみきった肌とひび割れた僕の唇のように


But I sleep in my clothes

それでも僕は自分の服のまま眠る
'Cause I'm too scared of us

僕たち自身のことが怖すぎるから
I know what I lost in those previous months

この数か月で何を失ったか、自分で分かってる
Perplexed on the porch

僕はベランダで途方に暮れていた
'Cause you hate what I do

君は僕がすることを嫌うから
So why did you ask me to stay here with you
だったらどうして君は、一緒にいてって僕に頼んだの?


Easier than this

これよりもっと簡単なこと
I'm guilty of living black and white

黒か白かだけで判断していた僕が悪かった
Quick to let me know

早く僕に教えてほしい
There's so much more than what meets the eye

見た目では分からないものがたくさんあるから

Question love and God

愛とか神様の事
And what are we even living for

何のために生きるかなんてことまで尋ねた
We dance so we don't die

死んじゃわないように、って僕たちは踊ったね
Purple teeth lying on the floor
紫色の歯が床に転がっていた


Just like that

ちょうどそう
You've come back again

君がまた戻ってきたように
My cracked lips
On a familiar skin
なじみきった肌と僕のひび割れた唇のように


But I sleep in my clothes

それでも僕は自分の服のまま寝る
'Cause I'm too scared of us

僕たち自身のことが怖すぎるから
I know what I lost in those previous months

この数か月で何を失ったか、自分で分かっている
Perplexed on the porch

ベランダで途方に暮れていた
'Cause you hate what I do

君は僕のすることを嫌うから
So why did you ask me to stay here with you

だったらどうして君は、一緒にいてって僕に頼んだの?

Just like that

ちょうどそう
You've come back again

君がまた戻ってきたように
My cursed lips
On a familiar skin

なじみきった肌と僕のすぼめた唇

 

But I sleep in my clothes

それでも僕は自分の服のまま寝る
'Cause I'm too scared of us

僕たち自身のことが怖すぎるから
I know what I lost in those previous months

この数か月で何を失ったか、自分で分かっている
Perplexed on the porch

ベランダで途方に暮れていた
'Cause you hate what I do

君は僕のすることを嫌うから
So why did you ask me to stay here with you

だったらどうして君は、一緒にいてって僕に頼んだの?


But I sleep in my clothes

それでも僕は自分の服のまま寝る
'Cause I'm too scared of us

僕たち自身のことが怖すぎるから
I know what I lost in those previous months

この数か月で何を失ったか、自分で分かっている
Perplexed on the porch

ベランダで途方に暮れていた
'Cause you hate what I do

君は僕のすることを嫌うから
So why did you ask me to stay here with you

だったらどうして君は、一緒にいてって僕に頼んだの?

 


LANY - Purple Teeth (Official Audio)