HONNE「I Got You ◑(feat. Nana Rogues)」

HONNE「I Got You ◑(feat. Nana Rogues)」

f:id:trxye_a:20180726151315j:plain
We need to get away

2人でどこかへ逃げなきゃ
We don’t need no stress
We don’t need no stress

ストレスなんて必要ないんだ

 

You might be rough around the edges

君はギリギリの所で必死に耐えている
But them edges look good

でもその限界の姿はなかなかカッコいい
I got a lot of time for you baby (ye-ye-ye-yeah)

君のための時間ならいくらでもある
You got a fist full of problems

いくつもの壁に、君は拳を握りしめる
But just as any man should

どんな男でもそうするように
I’ll take some of your load off (ye-ye-ye-yeah)

君の背負ってるものを、僕はいくらか軽くしてあげたい


I don’t need them drugs (‘cause I’m hooked on you)

もうドラッグなんていらない(君にほんとに夢中だから)
I don’t need no air (‘cause I wanna breathe you)

もう空気なんていらない(君ごと呼吸してしまいたい)
‘Cause even if I’m full I’d still have room to make this work

どんなに切羽詰まっていても君のための余裕ならあるんだ
We can make it work

僕たちはうまくやっていける


I got, I got, I got you

僕は君をつかまえて
You got, you got, you got me

君は僕をつかまえた
We’ve got each other and each other’s all we need

僕たちは両想いで、互いを必要としあってる
I got, I got, I got you

僕は君に夢中で
You got, you got, you got me

君は僕に夢中
We’ve got each other and each other’s all we need

僕たちは互いに夢中で、どっちも欠けちゃいけない


We need to get away

2人でどこかへ逃げなきゃ
We don’t need no stress
We don’t need no stress
We don’t need no stress

ストレスなんて必要ないんだ
We need to get away
We don’t need no stress
We don’t need no stress
We don’t need no stress

※繰り返し


You might not show me how you’re feeling

君がどんな思いでいるか、僕に伝えるだろうけど
But you make me feel good

君は僕を幸せにしてくれる
I got a lot of love for you baby (ye-ye-ye-yeah)

捧げられる愛ならたくさんある
I just seem to understand you

君のことを理解できると思うんだ
When you're so misunderstood

君がどんなに誤解しようとも
We are on the same wave

僕たち波長が合ってるもの

 

I don’t need them drugs (‘cause I’m hooked on you)

もうドラッグなんていらない(君にほんとに夢中だから)
I don’t need no air (‘cause I wanna breathe you)

もう空気なんていらない(君ごと呼吸してしまいたい)

‘Cause even if I’m full I’d still have room to make this work

どんなに切羽詰まっていても君のための余裕ならあるんだ
We can make it work

僕たちはうまくやっていける

 

I got, I got, I got you

僕は君に夢中で
You got, you got, you got me

君は僕に夢中
We’ve got each other and each other’s all we need

僕らは互いに夢中で、どっちも欠けちゃいけない

 

We need to get away

2人でどこかへ逃げなきゃ
We don’t need no stress
We don’t need no stress
We don’t need no stress

ストレスなんて必要ないんだ
We need to get away
We don’t need no stress
We don’t need no stress
We don’t need no stress

※繰り返し


(We need to get away)
I got, I got, I got you

僕は君をつかまえて
(We need to get away)
You got, you got, you got me

君は僕をつかまえた
I got, I got, I got you

僕は君に夢中
(We need to...)
We’ve got each other and each other’s all we need

僕たちは互いに夢中で、どっちも欠けちゃいけない

 

We need to get away

2人でどこかへ逃げなきゃ
We don’t need no stress
We don’t need no stress
We don’t need no stress

ストレスなんて必要ないんだ
We need to get away
We don’t need no stress
We don’t need no stress
We don’t need no stress

※繰り返し

 


HONNE - I Got You ◑ (feat. Nana Rogues)