HONNE 「I Just Wanna Go Back◐」

HONNE 「I Just Wanna Go Back◐」

 

I love you
I love you, I love you, I love you
I love you, I love you

君を愛してる
Three little words, one big meaning

こんな短い3つの言葉が、ひとつの大きな意味を持ってるんだなって
On top of the world with a feeling

最高の気分でそんなことを思っていた
now it’s gone, I had it in my grasp

僕が手にしていたものは、もう無くなってしまったけれど
I really should've known that good things don’t last

いい事なんて続かないってちゃんと知っておくべきだった
I’m really lost without you (you’re my light, you’re my light)

君がいなくなって、どうしたらいいか分からない(君は僕の光だったから)
I’m really lost without you (shining bright, shining bright)

君がいなくなって、迷子になったよう(君は明るく輝いていたから)
Can’t find my way without you, God knows what I’ll do

君がいなくちゃ、自分の進むべき道が分からないんだ

僕のこれからを知っているのは神様だけ
I’m really lost without you

君がいなくなって、本当にどうしたらいか分からないんだ
One thousand words from just a picture

たった1枚の写真が、たくさんの言葉を語りかける
Now it’s all blurred in a flicker you were gone

君が行ってしまったいま、全部がぼやけて消えていった
I had you in my grasp

君は僕のものだって思っていた
I really should’ve known the good things don’t last

でも、いい事なんて続かないってちゃんと知っておくべきだった
I’m really lost without you (you’re my light, you’re my light)

君がいなくなって、どうしたらいいか分からない(君は僕の光だったから)
I’m really lost without you (shining bright, shining bright)

君がいなくなって、迷子になったよう(君は明るく輝いていたから)
Can’t find my way without you, God knows what I’ll do

君がいなくちゃ、自分の進むべき道が分からないんだ

僕のこれからを知っているのは神様だけ
I’m really lost without you

君がいなくなって、本当にどうしたらいか分からないんだよ


I just wanna go back
I just wanna go back
I just wanna go back

ただ、元に戻りたい
I wonder if I'll see, wonder if I'll see your face again

もう一度、もう一度だけ君の顔が見られるなら


I just wanna go back
I wonder if I'll see, wonder if I'll see your face again
I just wanna go back
I wonder if I'll see, wonder if I'll see your face again
I just wanna go back
I wonder if I'll see, wonder if I'll see your face again

ただ、あの頃に戻りたい

もう一度、もう一度だけ君の顔が見られるなら

 


HONNE - I Just Wanna Go Back ◐