HONNE「 Location Unknown ◐」

HONNE「 Location Unknown ◐」


Travelling places I ain’t seen you in ages

長いこと君を見かけなかった場所を訪れた
But I hope you come back to me

私のもとにまた戻って来てって願ってるけど
My mind’s running wild with you faraway

私の心は君と一緒にどこか遠くへ行ってしまった
I still think of you a hundred times a day

まだ君を一日に何度も思い出してる


I still think of you too if only you knew

僕も君の事をずっと想っているって君が知ってたなら
When I’m feeling a bit down and I wanna pull through

落ち込んだ気分を乗り越えたいときには
I look over your photograph

君の写真をながめてる
And I think how much I miss you, I miss you

どれだけ君が恋しいか、恋しくてたまらないか、気付かされる


I wish I knew where I was ‘cause I don’t have a clue

僕がどこにいたか分かったらいいのに、もう僕には分からないから
I just need to work out some way of getting me to you

君に僕のことを理解してもらう方法を探さなきゃ
‘Cause I will never find a love like ours out here

僕らみたいな愛なんて、この先二度と見つけられないから
In a million years, a million years

百万年たってもだよ


My location unknown tryna find a way back home to you again

迷子の僕はもう一度君のところへ戻る道を探してるんだよ
Gotta get back to you gotta gotta get back to you

君のところへ戻らなきゃ、戻らなきゃ
My location unknown tryna find a way back home to you again

迷子の僕はもう一度君のところへ戻る道を探している
Gotta get back to you gotta gotta get back to you

君のところへ戻らなきゃ、戻らなきゃ


I just need to know that you’re safe, given that I’m miles away

君が無事だってただ知りたい、僕はこんな離れた場所にいるから
On the first flight back to your side

始発の飛行機で君のもとへ帰るよ
I don’t care how long it takes, I know you’ll be worth the wait

どれだけ時間がかかっても気にしない、君のためならいくらでも待つから
On the first flight back to your side

始発の飛行機で君のもとへ帰るよ

 

Travelling places I ain’t seen you in ages

長いこと君を見かけなかった場所を訪れた
But I hope you come back to me

私のもとにまた戻って来てって願ってるけど
My mind’s running wild with you faraway

私の心は君と一緒にどこか遠くへ行ってしまった
I still think of you a hundred times a day

まだ君を一日に何度も思い出してる

 

I still think of you too if only you knew

僕も君の事をずっと想っているって君が知ってたなら
When I’m feeling a bit down and I wanna pull through

落ち込んだ気分を乗り越えたいときには
I look over your photograph

君の写真をながめてる
And I think how much I miss you, I miss you

どれだけ君が恋しいか、恋しくてたまらないか、気付かされる

 

My location unknown tryna find a way back home to you again

迷子の僕はもう一度君のところへ戻る道を探してるんだよ
Gotta get back to you gotta gotta get back to you

君のところへ戻らなきゃ、戻らなきゃ
My location unknown tryna find a way back home to you again

迷子の僕はもう一度君のところへ戻る道を探している
Gotta get back to you gotta gotta get back to you

君のところへ戻らなきゃ、戻らなきゃ 

 

I just need to know that you’re safe, given that I’m miles away

君が無事だってただ知りたい、僕はこんな離れた場所にいるから
On the first flight back to your side

始発の飛行機で君のもとへ帰るよ
I don’t care how long it takes, I know you’ll be worth the wait

どれだけ時間がかかっても気にしない、君のためならいくらでも待つから
On the first flight back to your side

始発の飛行機で君のもとへ帰るよ


I don’t want to be wasting time without you

君のいない時間をこれ以上過ごしたくない
Don’t want to throw away my life I need you

人生を投げ出したくないよ、君が必要なんだ
Something tells me we’ll be alright

僕らなら大丈夫って、そんな気がするから
Something tells me we’ll be alright alright

僕たちならきっと大丈夫って、そんな気がするんだよ
I don’t want to be wasting time without you

君のいない時間をこれ以上過ごしたくない

Don’t want to throw away my life I need you

人生を投げ出したくないよ、君が必要なんだ
Something tells me we’ll be alright

僕らなら大丈夫って、そんな気がするから
Something tells me we’ll be alright alright

僕たちならきっと大丈夫って、そんな気がするんだよ

 

My location unknown tryna find a way back home to you again

迷子の僕はもう一度君のところへ戻る道を探してるんだよ
Gotta get back to you gotta gotta get back to you

君のところへ戻らなきゃ、戻らなきゃ
My location unknown tryna find a way back home to you again

迷子の僕はもう一度君のところへ戻る道を探している
Gotta get back to you gotta gotta get back to you

君のところへ戻らなきゃ、戻らなきゃ

 

I just need to know that you’re safe, given that I’m miles away

君が無事だってただ知りたい、僕はこんな離れた場所にいるから
On the first flight back to your side

始発の飛行機で君のもとへ帰るよ
I don’t care how long it takes, I know you’ll be worth the wait

どれだけ時間がかかっても気にしない、君のためならいくらでも待つから
On the first flight back to your side

始発の飛行機で君のもとへ帰るよ


I wish I’d known, location unknown

僕の居場所が分かったらいいのに
My location unknown my location unknown, unknown

僕は迷子、居場所を失くした迷子だよ

 


HONNE - Location Unknown ◐ (feat. Georgia)