HONNE 「Me & You ◑」

HONNE 「Me & You ◑」

 

It's one small step for man
それは、ひとりにとって小さな一歩
One giant leap for mankind
でも、人類にとっては大きな一歩
 
You came into my life with no warning 
君はとつぜん僕の人生に現れた
Like a flash of light
光の瞬きのように
And I was doing fine but as you came in
それなりにやってきたつもりだったけど
I watch my future rewrite
君が現れた途端、僕の将来が書き換えられていくのが見えたんだ
 
I‘m not ready, I am not prepared
全然準備なんかしていなくて、何も整ってないけど
I was so steady, on my feet but now I’m up in the air
地に足付けて生きてきたけど、もう舞い上がっちゃってさ
 
It’s just you and me
君と僕だけ
With the world beneath our feet
僕らの足元に世界が広がっている
We can see for miles up here
何マイルも上からそれを眺めていて
We can go wild up here
僕たちはもう夢中だった
It’s just me and you
君と僕だけ
Now we’re taking in the view
僕らはあたりを見渡して
We can spend the rest of our days 
この先の人生もずっとこうやって過ごせる気がする
Way up here, just me and you
世界の遥か上で、君と僕だけで
See, I like you a lot
君が大好きって、知ってるでしょ
You make me buzz like an astronaut
宇宙飛行士みたいに僕をあたふたさせて
These feels I can't shake off
こんな気持ち、もう振り払えないよ
I’m in your orbit and I will never drop
僕は君の軌道に乗ってしまって、絶対落ちたりしない
 
I'm so ready you take me as I am
君がありのままの僕を受け入れてくれるって、知っているから
You’re worth every penny, yeah I'll pay all I can
君は本当に素敵な存在で、僕は君にいくらだって払える
 
It’s just you and me
君と僕だけ
With the world beneath our feet
僕らの足元に世界が広がっている
We can see for miles up here
何マイルも上からそれを眺めていて
We can go wild up here
僕たちはもう夢中だった
It’s just me and you
君と僕だけ
Now we’re taking in the view
僕らはあたりを見渡して
We can spend the rest of our days 
この先の人生もずっとこうやって過ごせる気がする
Way up here, just me and you
世界の遥か上で、君と僕だけで
 
I‘m not ready, I am not prepared
全然準備なんかしていなくて、何も整ってないけど
I was so steady, on my feet but now I’m up in the air
地に足付けて生きてきたけど、もう舞い上がっちゃってさ
 
It’s just you and me
君と僕だけ
With the world beneath our feet
僕らの足元に世界が広がっている
We can see for miles up here
何マイルも上からそれを眺めていて
We can go wild up here
僕たちはもう夢中だった
It’s just me and you
君と僕だけ
Now we’re taking in the view
僕らはあたりを見渡して
We can spend the rest of our days 
この先の人生もずっとこうやって過ごせる気がする
Way up here, just me and you
世界の遥か上で、君と僕だけで