Malia Civetz 「Little Victories」

Malia Civetz 「Little Victories」

 

Took what we had and I blew it up

これまでのことを振り返ったの、

私は粉々にしてしまったけど
Never wanted to do it

こんなことしたく無かった
Now we're living in ruins

私たちはがらくたの中で息をしてる
Took what we had and I blew it up

これまでのことを振り返ったの、

私は粉々にしてしまったけど
But you still say your mine

それでもあなたは「君は僕のものだ」って言ってくれる

Doing my best to win back your love

あなたにまた愛されようと努力してる
I may not deserve it

私はあなたに見合わなかったかもしれない
I swear that it's worth it

でも無駄ではなかったって誓うわ
Doing my best to win back your trust

あなたにまた信じてもらいたくて頑張るの
I know it's gonna take some time

もう少し時間がかかるだろうけど


Here I am on my knees

ひざまずいて俯くの
Picking up all the pieces of what I did

私がやってきたことをかき集めるようにして
But as long as you're mine

でもあなたが私の恋人である限り
Oh I promise that I'll take what you can give

あなたが与えてくれるものを私が受け止めるって約束する


So today I'm living for the little victories

だから、微かな希望のために今日も私は生きている
Anything to get us back to where we used to be

私たちを元に戻してくれるもの全て
'Cause tomorrow might be hell, might be hell

明日は地獄かもしれない
And then there's nobody else

そして誰もいなくなってしまうかもしれない

So today I'm living for the little victories

だから、微かな希望のために今日も私は生きている
Anything to get us back to where we used to be

私たちを元に戻してくれるもの全て
'Cause tomorrow might be hell, might be hell

明日は地獄かもしれない
And then there's nobody else

そして誰もいなくなってしまうかもしれない
I'm living for the oh, today I'm living for the little victories

だから私は今日も生きるの、微かな希望のために
I'm living for the oh, today I'm living for the little victories

微かな希望のために


You might not be ready to let me in

あなたはまだ私を許してくれないかもしれない
If there's hope of together I'll stay here forever

もし少しでも希望が残っているなら、私はここでずっと待つから
You might not be ready to share my bed

あなたはまだ同じベッドで寝てくれないかもしれない
But you finally looked at me again

でもやっと私の事を見てくれたね

 

Here I am on my knees

ひざまずいて俯くの
Picking up all the pieces of what I did

私がやってきたことをかき集めるようにして
But as long as you're mine

でもあなたが私の恋人である限り
Oh I promise that I'll take what you can give

あなたが与えてくれるものを私が受け止めるって約束する

 

So today I'm living for the little victories

だから、微かな希望のために今日も私は生きている
Anything to get us back to where we used to be

私たちを元に戻してくれるもの全て
'Cause tomorrow might be hell, might be hell

明日は地獄かもしれない
And then there's nobody else

そして誰もいなくなってしまうかもしれない

So today I'm living for the little victories

だから、微かな希望のために今日も私は生きている
Anything to get us back to where we used to be

私たちを元に戻してくれるもの全て
'Cause tomorrow might be hell, might be hell

明日は地獄かもしれない
And then there's nobody else

そして誰もいなくなってしまうかもしれない
I'm living for the oh, today I'm living for the little victories

だから私は今日も生きるの、微かな希望のために

I'm living for the oh, today I'm living for the little victories

微かな希望のために

 

Here I am on my knees

ひざまずいて俯くの
Picking up every pieces 

私がやってきたことを全部かき集める

 

So today I'm living for the little victories

だから、微かな希望のために今日も私は生きている
Anything to get us back to where we used to be

私たちを元に戻してくれるもの全て
'Cause tomorrow might be hell, might be hell

明日は地獄かもしれない
And then there's nobody else

そして誰もいなくなってしまうかもしれない

So today I'm living for the little victories

だから、微かな希望のために今日も私は生きている
Anything to get us back to where we used to be

私たちを元に戻してくれるもの全て
'Cause tomorrow might be hell, might be hell

明日は地獄かもしれない
And then there's nobody else

そして誰もいなくなってしまうかもしれない
I'm living for the oh, today I'm living for the little victories

だから私は今日も生きるの、微かな希望のために
I'm living for the oh, today I'm living for the little victories

微かな希望のために

 

 


Malia Civetz - "Little Victories" [Official Lyric Video]