HONNE「Day 1◑」

 


HONNE - Day 1 ◑

HONNE 「Day1◑」/April,2018

 

You’ll always be my Day 1

君はいつも自分にとっての「1日目」
Day zero when I was no one

僕が何者でもなかった「0日目」
I’m nothing by myself, you and no one else

僕は自分ひとりでは何もできない。でも他の誰でもない、君がいたから
Thankful you’re my Day 1

君が僕の「1日目」でいてくれてありがとう
Thankful you’re my

僕といてくれてありがとう

I got lucky finding you

君を見つけたことを幸運に思ってる
I won big the day that I came across you

君に出会った日は最高にツイてた日
‘Cause when you’re with me, I don’t feel blue

君が一緒にいるときは、悲しくなんてならないし
Not a day goes by that I would not redo
(君との時間を)思い返さない日なんて1日もない

Everybody wants to love

誰もが人を愛したいって思っていて
It’s easy when you try hard enough

全力で愛そうとすれば、それはきっと簡単なこと

You’ll always be my Day 1

君はいつも僕にとっての「1日目」
Day zero when I was no one

僕が何者でもなかった「0日目」
I’m nothing by myself, you and no one else

僕は自分ひとりでは何もできない。でも他の誰でもない、君がいたから
Thankful you’re my Day 1

君が僕の「1日目」でいてくれてありがとう
Thankful you’re my Day 1

君が僕の「1日目」でいてくれてありがとう


When I first met you, it just felt right

君に初めて会ったとき、「この人だ」って感じだった
It’s like I met a copy of myself that night

自分のそっくりさんに会っちゃったような、そんな夜
I don’t believe in fate as such

そんな運命信じないと思ってたけど
But we were meant to be together that’s my hunch

僕たちは一緒になる運命っていう僕の直感


Everybody wants true love

誰もが真実の愛を求めてる
It’s out there if you look hard enough, enough, enough

君がちゃんと、ちゃんと見つけようとすれば、すぐそこにあるのに

You’ll always be my Day 1

君はいつも僕にとっての「1日目」
Day zero when I was no one

僕が何者でもなかった「0日目」
I’m nothing by myself, you and no one else

僕は自分ひとりでは何もできない。でも他の誰でもない、君がいたから
Thankful you’re my Day 1

僕の「1日目」でいてくれてありがとう

Thankful you’re my Day 1

僕の「1日目」でいてくれてありがとう


Hour by hour, minute by minute

1時間ごとに、1分ごとに
I got mad love for you and you know it

君を大好きになるし、君もそれを知ってる
I would never leave you on your own

君を絶対ひとりになんかしないって
I just want you to know

ちゃんと知っていてほしい

You’ll always be my Day 1

君はいつも僕にとっての「1日目」
Day zero when I was no one

僕が何者でもなかった「0日目」
I’m nothing by myself, you and no one else

僕は自分ひとりでは何もできない。でも他の誰でもない、君がいたから
Thankful you’re my Day 1

君が僕の「1日目」でいてくれてありがとう
Thankful you’re my Day

君が僕の「毎日」でいてくれてありがとう

 

※サビ繰り返し

 


HONNE - Day 1 ◑

 


HONNE - Day 1 ◑