HONNE 「Sometimes◐」

HONNE 「Sometimes◐」

 

 Sometimes I’m stupid

僕は時々 だめだめで
Sometimes I’m fucking hard work

僕は時々 すごく頑張り屋で
Sometimes I’m the worst person

僕は時々 最悪な男で
I only know how to hurt, yeah

人を傷つけることしか知らなくて
Sometimes I’m scared of loving

誰かを愛することが時々怖くなる
I don’t know just what you’re worth

君にどんな価値があるのかなんて分からないけど
But that don’t mean I can’t learn

僕がそこから成長できないってわけじゃない
Cause I can

僕にはできるから
I can’t learn, cause I can

だって僕にはできるから


Turn off the light, she said

「電気を消して」って彼女が言う
I’m going to bed

僕はベッドにもぐるところ
I don’t wanna talk right now

今は話したくないんだ
I’m turning my head

首を反対側に向ける
If we could go back to where we first started

僕らがはじまった、その場所に戻れたなら
I would go right now

今すぐそこに戻るのに
Remember the days before this all started

こんなことが始まる前の日々を覚えてる
It’s got me thinking how
これまでどうやってやってきたんだっけって考えさせられる

 

Sometimes I’m stupid

僕は時々だめだめで
Sometimes I’m fucking hard work

僕は時々すごい頑張り屋で
Sometimes I’m the worst person

僕は時々最悪な男で
I only know how to hurt, yeah

人を傷つけることしか知らなくて
Sometimes I’m scared of loving

誰かを愛することが時々怖くなる
I don’t know just what you’re worth

君にどんな価値があるのかなんて分からないけど
But that don’t mean I can’t learn

僕がそこから成長できないってわけじゃない
Cause I can

僕にはできるから
I can’t learn, cause I can

だって僕にはできるから

 Oh, ho

 


You didn’t show tonight

今夜は帰ってこなかったね
Was it something I said?

僕が何か言ったから、ってこと?
I must have called a thousand times

何度も何度も電話したはずだけど
But your phone must be dead

君の携帯はお亡くなりだったのかな
You’re perfect, I’m not

君は完璧だよ、けど僕は違う
I’m getting better

それでも前より良くなっている
Or so I like to think

まあ、そう思いたいんだけど
And I want to build us a future

それでね、君と一緒に未来を築きたいんだ
And you’re the missing link

足りていなかった欠片は、君なんだよ

I should have told you how I felt

僕がどう思ったか、君に伝えるべきだった
When I had the chance

そのチャンスがまだあった時に
I should have held you higher up

君をちゃんと引き留めるべきだった
In all my plans

この全部の道のりの中で
I should have told you how I felt (hey)

僕がどう思っているか、君に伝えるべきだった

I should have told you how I felt

僕がどう思っているか、ちゃんと言えばよかった

I should have looked back to you

君を振り返ればよかった
As I walked away

立ち去る前に
I should have given you a kiss

君にキスできたらよかった
But now it’s too late

でも、もう遅すぎる
I should have told you how I felt (hey)

僕がどう思っているか、君に伝えるべきだった
I should have told you how I felt

僕がどう思っているか、ちゃんと言えばよかった

 


HONNE - Sometimes ◐