The Chainsmokers&Drew Love 「Somebody」

In the town full of fancy cars and

町には高級車があふれてる

Crowded bars and supermodels
ごった返したバーとスーパーモデルたち
Looks exactly the way it did inside my head

僕が想像したものとぴったり同じ光景
When I dreamed about it

僕がそれを夢見ていたとき
All the things I could live without

そんなの無くたって生きてこられたもの全ては
I need it now 'cause they're all around me

今や僕にとって必要なもの、だって彼らが僕の周りにいるから
Only thing that I can't afford is to lose myself

でも自分を失うことだけはしたくない
Tryna be somebody, somebody

何者かになりすまして

 

You should've known better
Than to listen to your heart again

君はもう一回自分に問いかけたりなんかするべきじゃなかった
People change with the weather

天気と一緒に人は変わっていく
(You know, just know what I like)

(僕が何が好きか、君なら分かるでしょ)
I don't really like anybody

本当は誰の事も好きじゃない
So don't tell me I'm like anybody else

だから他の誰かみたいだって、僕に言わないで
You put it back together

君はそれを元に戻そうとする
Don't let it fall apart again

もうバラバラにならないように、ね
People change with the weather

天気と一緒に人は変わっていく

 

In the town full of fancy cars and

町には高級車があふれてる
Crowded bars and supermodels

ごった返したバーとスーパーモデルたち
Looks exactly the way it did inside my head

僕が想像したものとぴったり同じ光景
When I dreamed about it

僕がそれを夢見てたとき
All the things I could live without

そんなのが無くたって生きてこられたもの全ては
I need it now 'cause they're all around me

今や僕が必要とするもの、だって彼らが僕の周りにいるから
Only thing that I can't afford is to lose myself

でも自分を失うことだけはしたくない
Tryna be somebody, somebody

何者かになろうとして

 

Somebody
Somebody

誰かに
(You know, just know what I like)

(僕が何が好きか、君なら分かるでしょ)
Somebody

誰かに

 

In my head I knew better (in my head I knew better)

頭ではちゃんと分かっている
I won't blame it on my faults again

もう自分を責めたりしない
I know I should forget her

彼女を忘れるべきってわかってる
(You know, just know what I like)

(僕が何が好きか、君なら分かるでしょ)
I don't really like anybody

本当は誰の事も好きじゃない
So don't tell me I'm like anybody else

だから他の誰かみたいだって、僕に言わないで

 

In the town full of fancy cars and

町には高級車があふれてる
Crowded bars and supermodels

ごった返したバーとスーパーモデルたち
Looks exactly the way it did inside my head

僕が想像したものとぴったり同じ光景
When I dreamed about it

僕がそれを夢見てたとき
All the things I could live without

そんなのが無くたって生きてこられたもの全ては
I need it now 'cause they're all around me

今や僕が必要とするもの、だって彼らが僕の周りにいるから
Only thing that I can't afford is to lose myself

でも自分を失うことだけはしたくない
Tryna be somebody, somebody

何者かになろうとして

 

Somebody, somebody, somebody

誰かに
Somebody, somebody

誰かに
(You know, just know what I like)

(僕が何が好きか、君なら分かるでしょ)
Somebody, somebody
Somebody, somebody

誰かに
(You know, just know what I like)

(僕が何が好きか、君なら分かるでしょ)

 

'Cause I don't really like anybody

本当は誰の事も好きじゃないから
So don't tell me I'm like anybody

だから他の誰かみたいだって、僕に言わないで
'Cause I don't really like anybody

本当は誰の事も好きじゃないから
So don't tell me I'm like anybody

だから他の誰かみたいだって、僕に言わないで

 

In the town full of fancy cars and

町には高級車があふれてる
Crowded bars and supermodels

ごった返したバーとスーパーモデルたち
Looks exactly the way it did inside my head

僕が想像したものとぴったり同じ光景
When I dreamed about it

僕がそれを夢見てたとき
All the things I could live without

そんなのが無くたって生きてこられたもの全ては
I need it now 'cause they're all around me

今や僕が必要とするもの、だって彼らが僕の周りにいるから
Only thing that I can't afford is to lose myself

でも自分を失うことだけはしたくない
Tryna be somebody, somebody

何者かになろうとして

 

Somebody, somebody
Somebody, somebody

誰かに
(You know, just know what I like)

(僕が何が好きか、君なら分かるでしょ)
Somebody, somebody
Somebody, somebody

誰かに
(You know, just know what I like)

(僕が何が好きか、君なら分かるでしょ)
You can stop tryna be somebody
You can stop tryna be somebody

「何者」かになんて、なろうとしないで

 


The Chainsmokers, Drew Love - Somebody (Official Video)

 

If you like this....


The Chainsmokers, Alan Walker ft. One Republic - How to Love (w/Lyrics)